Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 18
Image Size
864 KB
Resolution
1000×1362
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,060 (2 today)
Favourites
175 (who?)
Comments
70
Downloads
41
×
The II Primarch ~ commission by saint-max The II Primarch ~ commission by saint-max
Icarion The Stormborn
The Master of The Thunder Legion, The Guiding Star, The Second Son, The Storms Eye.

----------------------
Greetings friends and followers

Here is the final drawing for the II Primarch I got commissioned a while back. Well, I am happy with the final result, I will be adding ornaments to the armor as I move into painting.
To know more about this ongoing project of building the whole II legion, follow this link:
www.bolterandchainsword.com/to…

one last thought, now after looking back at my previous Primarchs I think I am leaning towards a more human-size armor and the shoulders' guards. hmmm
Any way, I will be posting wip once I start painting this piece :D

Hope you like it, and C&c are more than welcome.
Add a Comment:
 
:iconofer13579:
ofer13579 Featured By Owner Mar 28, 2014  Student Artist
looks awesome!!
Reply
:iconsaint-max:
saint-max Featured By Owner Mar 29, 2014  Professional Digital Artist
;) thanx
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Feb 26, 2014  Professional Digital Artist
awwyeahh this is great!:D
those katanas looks kinda too thin for his hands thou. :P
Reply
:iconsaint-max:
saint-max Featured By Owner Feb 27, 2014  Professional Digital Artist
Hmmm yeah maybe :S  hahah all can be fixed when I start painting :P
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Mar 2, 2014  Professional Digital Artist
haha!:D
so any chance of u doing the last missing primarch?
Reply
:iconsaint-max:
saint-max Featured By Owner Mar 4, 2014  Professional Digital Artist
Got a concept in mind, might work on her next week ;)
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Mar 5, 2014  Professional Digital Artist
sweet! cant wait to see it!
Reply
:iconilqar:
Ilqar Featured By Owner Feb 20, 2014
Yeees)That is awsome)im waiting for all primarchs made by you)
Reply
:iconsaint-max:
saint-max Featured By Owner Feb 22, 2014  Professional Digital Artist
Thanx bro :D  I will be painting him as well :D
Reply
:iconajdrawer:
AjDrawer Featured By Owner Feb 19, 2014
Is he gonna be the traitor or loyalist?
Reply
Add a Comment: